Suomi Poijjat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Mene vaan suoraan sinne eliten puolelle ;) Olemme Facebookissa - Zupo
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Jupsuu98




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 04.07.2012
PSN ID Jupsuu

Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D Empty
ViestiAihe: Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D   Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D EmptyHeinäkuu 4th 2012, 06:38

Moi Kaikkille. Olen Premium Ja Haluaisin Liittyä Claaniin Tarvittaessa Ostan Kesän Lopussa Founderin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpitäjä - ruusa15

Ylläpitäjä - ruusa15


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 17.05.2012
Ikä : 24
PSN ID ruusa15

Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D Empty
ViestiAihe: Vs: Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D   Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D EmptyHeinäkuu 5th 2012, 01:52

Claaniin pääset kyllä, jos on premium ja aktiivinen. Founderia ei voi ostaa... =)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://suomipoijjat.palstani.com
Jupsuu98




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 04.07.2012
PSN ID Jupsuu

Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D Empty
ViestiAihe: "Moi Olisko Claanille Premiumin Paikkaa"   Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D EmptyHeinäkuu 5th 2012, 05:19

Juu No Kiva Et Pääsen Juts Huomasin Itekki Ettei Founderii Voi Ostaa Smile Muttaa Joo Resetin Äske Kaikki Statsit Ja Olen 20-30 Lvl Nyt Nii Mun PSN ID on Jupsuu Nii Tuleeks Invii Täl Viikol? Vai Meneekö Ens Viikkoo? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Jupsuu98




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 04.07.2012
PSN ID Jupsuu

Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D Empty
ViestiAihe: Niin Vielä että...   Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D EmptyHeinäkuu 5th 2012, 05:26

Niin Kyllä Mie olen aktiivinen Joka Päivä Pleikan Äääressä Sen 14h Ainaki Mutta Ku Koulut alkaa Nii Sitte Varmaa vaa Jku 10-12 H Ja Mikki Löytyy Ja Kd Se 1.7 Jos tarvii nii Kyllä Mie sen Voin Nostaa Jos Haluutte Smile ja Joka Kerta Mie Clan Opseihin Oon tullu ja se claani mis oon nytte nii leavaan siitä heti ku invi tulllee Smile) Mutta Tän Viikon Lauantaina Meen Mökille Päiväks Lähen Aamul ja tuun illal Smile että Invite olis kiva Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ylläpitäjä - ruusa15

Ylläpitäjä - ruusa15


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 17.05.2012
Ikä : 24
PSN ID ruusa15

Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D Empty
ViestiAihe: Vs: Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D   Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D EmptyHeinäkuu 5th 2012, 11:35

Voitko Lopettaa Tällei Kirjoittamisen? Rasittavaa lukea. Kiitos

Ps. Siis sillei et jokanen etukirjain ei ois iso.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://suomipoijjat.palstani.com
Sponsored content





Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D Empty
ViestiAihe: Vs: Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D   Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hei Pojat Olisiko Claanille Premiumin Paikkaa? :D
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Suomi Poijjat :: Claani haku :: Olen Premium-
Siirry: